SmartumPay säästää rahaa

SmartumPay säästää rahaa

  • Teksti: Irkka Honkakumpu
  • Kuvat: Smartum

Smartum tilittää mobiilimaksut kumppanilleen joka arkipäivä.

MaRan yhteistyökumppani Smartum siirtyi sähköisillä eduilla maksamisessa SmartumPay-mobiilisovellukseen vuoden alusta lähtien. Smartum-maksukortti puolestaan jäi kokonaan pois käytöstä vuodenvaihteessa.

MaRan jäsenenä vastaanotat Smartumin maksuja asiakkailtasi SmartumPaylla helposti ja nopeasti. Siinä säästyy rahaa, sillä esimerkiksi lounasta mobiilisovelluksella maksettaessa yrittäjän ei tarvitse maksaa lainkaan transaktiokuluja maksuista. Myöskään mitään erityisiä laitteita ei tarvita mobiilimaksujen vastaanottamiseen.

Smartum on Suomessa ainoa alan toimija, joka tilittää mobiili­maksut kumppanilleen joka arki­päivä. Tilitykset hoituvat myös yrityksen itsensä toivomalla tilitystahdilla.

Mikäli yrityksesi ei ole vielä mukana Smartumin verkostossa, kannattaa liittyä heti, sillä verkostoon liittyminen on täysin maksutonta. Verkostossa pääset hyödyntämään 700 000 asiakkaan potentiaalia.

Maksat palvelupalkkiota vain yrityksesi vastaanottamista maksuista, jotka on tehty Smartum-­maksuvälineillä. Muita kuluja ei ole.

Smartum veloittaa kumppaneiltaan palvelupalkkion mobiili- ja verkkomaksujen yhteydessä automaattisesti. Setelitilityksissä se tapahtuu tilitysten yhteydessä.

 

Lisätietoa: www.smartum.fi/kumppaneille

Lounasedun maksuvälineiden palvelupalkkiot MaRan jäsenyrityksille:

• Lounasseteli 1,65 %

• SmartumPay-mobiilimaksu 1,25 % (palvelupalkkio muille kuin MaRan jäsenille on maksuvälineestä riippumatta 2,7 %)
 

Liikunta- ja kulttuurietujen maksuvälineiden palvelupalkkiot MaRan jäsenyrityksille:

• Liikunta- ja kulttuuriseteli 3,7 % (ei-jäsenille 4,5 %)

• SmartumPay-mobiilimaksu ja Smartum-­verkkomaksu 2,95 % (ei-jäsenille 3,5 %)